Ylävalikko

KALAJOKILAAKSON GOLF RY:N SYYSRETKI KUUSAMOON

Tämän vuoden seuran syysretki suuntautui Kuusamoon. Perjantaina 8.9. 23 innokasta golffaria nousi linja-autoon ja nokka kohtia Kuusamoa. Illalla kymmenen jälkeen olimme perillä ja majoituimme Kuusamon kylpylähotelliin.

Lauantaina aamupalan jälkeen siirryimme vieressä olevalle golfkentälle, jossa alkoi klo 10:00 kolmen hengen RuskaScramble. Joukkueet olivat meidän osalta arvottu Kalajoen klubilla jo etukäteen. Tuuli oli puuskittainen, muotoili sateenvarjoja uusiksi ja saattoi kaataa kärryt, mutta ei haitannut, mehän olemme tuuleen tottuneet.

Parhaiten meidän joukosta pelasi Tuuran Elina ja Pahkasalon Jouni. Heillä oli joukkuekaverina paikallinen pelaaja. Heidän sijoitus oli 10. ja tästä viinipullot palkinnoksi Elinalle ja Jounille. Lauantain kisassa erikoispalkinnon ansaitsi Kailan Seija osumalla poroon. Osuma oli hiljainen ja poro hieman ihmeteltyään nappasi Seijan pallon suuhunsa. Pallo ei ilmeisesti ollut sopiva sen hampaille, koska oli sylkäissyt sen pois. Tästä ”osumasta” Seijalle suklaalevy palkinnoksi. 😀

Klubin herkullisena erikoisuutena oli maukkaat lätyt, joita meille tarjoiltiin kisan keskellä. Kisan jälkeen oli tarjolla keittoruokailu klubilla.

Lauantai-iltana kokoonnuimme hotellin ravintolaan illalliselle ja viettämään iltaa.

Sunnuntaina pelit jatkuivat klo 9:00. Ryhmät olivat arvottu menomatkalla linja-autossa. Pelimuotona oli best ball neljän hengen joukkueena. Samalla pelattiin henkilökohtainen kisa, josta voittaja sai mukaansa kiertopalkinnon.

Joukkuekisan voittivat aika selvästi Tarja Reinikainen, Esa Anttila, Asko Männistö ja Jarmo Simonen tuloksella 49 bogeypistettä. Henkilökohtainen kisa oli tiukka, sillä kolmella ensimmäisellä oli sama tulos 30 pistettä. Voittajaksi selvisi pienimmällä slopella Jarmo Simonen, toinen oli Esa Anttila ja kolmas Asko Männistö.

Paluumatkalla linja-autossa julkistettiin tulokset ja palkittiin voittajat.

Kiitos kaikille mukana olleille, erityiskiitos meidän kuljettajalle Levosen Pekalle. Kaikkien matkalaukutkin löysivät perille.

Suuri kiitos myös sponsoreille; K-Rauta Nivala, Kalajoki Keskusvaraamo, Ravintola Sandy Kelt, Kiinteistömaailma ja Yleiset miehet.